Summa sidvisningar

måndag 3 april 2017

Man måste vara ihärdig 293/365....

Ja, idag kan vi ju åtminstone säga att tempen har varit rätt okej, även om det varit ganska grått och mulet.
Och imorgon blir det ännu bättre 😎

I morse, på mitt löparpass, så lyckades jag äntligen med det som jag väntat på....att springa milen 😀

Vilken fantastisk känsla!!!
Det har verkligen gett resultat att träna på det sätt jag gör nu, och än är det många träningsveckor kvar 😊
Imorgon blir det ett nötarpass (låg hastighet) ute i det varma väder de har lovat.

Em har jag spenderat i sängen, under täcket, sovandes 😀
Har 2 nätter framför mig nu och det känns bara bra, har faktiskt längtat till mitt jobb.

Dagens middag fick bli lax i räksås och potatis.

Nu är jag mätt och belåten och ska ägna några stunder åt att läsa innan det är dags att göra sig klar för jobbet.

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar