Summa sidvisningar

söndag 23 april 2017

Kapat konto 312/365....


I går blev mitt Netflix-konto (förmodligen) kapat.
Helt plötsligt medans jag satt och kollade film så "stannade" allt.
Jag var fortfarande kvar på sidan, men kom inte åt något.
Kunde inte göra något i inställningarna heller.
Trodde då att det var något tekniskt fel, så jag stängde ner Netflix och roade mig med annat ist.
I dag när jag kollade så var det samma sak.
Kunde inte använda mig av "logga ut från alla enheter", inte ens ändra mitt lösenord.
Rensade all webb-historik och catch-filer, provade igen, men inget funkade.
Efter att ha suttit en bra stund med problemet provat allt och (även kontaktat Netflix) så kunde jag "logga ut från alla enheter".
Då skyndade jag mig att stänga av datorn och låta den vara, eftersom utloggningen kunde ta upp emot 8 tim innan allt var utloggat.
När jag kom hem efter min promenad så kollade jag läget igen, det funkade.
Då skyndade jag mig att byta lösenord och hoppas att detta nu ska vara löst.

Jag vet inte om detta "problem" beror på att jag brukar dela länkar på serier/filmer på Netflix.
Om det är därför jag blev kapad, jag delar ju från min egen användare då?
Nu tänker jag iaf inte dela några fler länkar, bara ge förslag på bra serier/filmer.
Ett förslag får ni redan nu: "The fall"
Jättebra och spännande serie i 3 säsonger.

Nu har jag jobbat min sista natt på ett tag, ledig drygt 1 v.
Har varit ute på promenad efter att jag hade sovit klart....vilket underbart väder, även om inte solen gassade så var det väldigt varmt.



Efter promenaden så var jag så hungrig så jag kokade palt 😊

Nu blir det en kväll på soffan i lugnets tecken.
Tänker fortsätta titta på min serie.
Lär bli en tidig kväll, har ju inte sovit speciellt länge idag och har varit trött sen jag klev upp...inte blev jag piggare efter palten precis 😁

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar