Summa sidvisningar

onsdag 5 april 2017

Håll koll på bollarna 295/365....


När jag kom ut från gymmet idag så satt denna på min sadel 😏
Jag sökte och sökte men fann inga bollar.
Men bredvid min cykel stod en herrcykel som hade blivit utan liknande sadelskydd, så jag satte fast den på hans sadel ist....förhoppningsvis så har han bättre tur än jag och finner sina bollar 😁

Har jobbat mina 2 nätter och är nu ledig i några dagar.
Har sovit dåligt, och lite, som jag alltid gör när jag vakar av 😔
Men jag har sysselsatt mig med att handla, tvätta och städa....så dagen har då gått i en rasande fart.

Om en liten stund ska jag gå ner och ta upp den sista tvätten.
Sen slänger jag mig på soffan och kollar in finalen i Sveriges mästerkock.
Efter det så är det nog lika bra att bädda ner sig för natten 😊

Ha en trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar