Summa sidvisningar

onsdag 12 april 2017

Glad Påsk 301/365....


Idag har jag haft ett inplanerat x-tra kvällspass på jobbet.
Har därför inte gjort så väldans mycket under dagen, mest "såsat på" i myskläder.
Har iaf hunnit med tvättstugan i morse och sen en kortare sväng på stan.
Kunde snabbt konstatera att vädret var lika jäkla kallt som igår.
Egentligen så är det ju inte speciellt kallt, men när man har hängt undan alla vinterkläder (fast man inte borde ha gjort det), och tagit fram vårkläderna, så upplevs ju vädret så "vintrigt".
Vi får väl hoppas på det bästa....att årstiderna förskjuts så att vi får en lång och varm sommar/höst 😀

Här hos mig börjar födelsedagsblommorna att ha gjort sitt, men de är vackra ändå och fina att fota.



I morgon har jag ett nytt arb.pass och börjar tidigt då, så det är väl dags att säga god natt och söka sig mot sängen snart.
Men jag passar på att önska er alla en riktigt Glad Påsk!!

PS: Jag hoppas att ni har putsat kvastarna för nu är det snart dags att dra till Blåkulla 😜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar