Summa sidvisningar

måndag 17 april 2017

Dagen lider mot sitt slut 306/365....


Ja, nu har jag varit vaken i mer än 24 tim och jag är sjukt trött...det är liksom bara förnamnet 😔


Efter nattens jobb blev det ingen sömn idag, vi hade APT (utan chefen eftersom det är röd dag).
När jag kom hem, ca 14, så var det ingen idé att lägga sig, då hade nattens sömn blivit helt trasig.
Istället kollade jag lite film tills det var dags att fixa middagen.
När den var uppätet då gick mina ögon i kors, men klockan var ju bara 17, så jag klädde på mig ut gick ut och promenerade istället.
En skön vårkväll var det som mötte mig där ute 😊


Det blev en kort promenad, men det var underbart att få vara ute en stund, nu orkar jag nog vara vaken till kl 20 iaf 😀

Vad mycket av snön som har försvunnit nu, trots att det fortfarande är så pass kallt.
Kan det vara så att vi kommer att ha barmark till Valborg trots allt?



Kvällens promenad gick ut på att prova min nya kamera.....jag är nöjd 😊
Väldigt många fler inställningar än på min gamla, men tids nog så hittar jag nog det jag behöver för mitt fotande.

Nu blir det en stunds soffhäng för mig innan jag bäddar ner mig för natten.

Ha en fortsatt trevlig afton!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar