Summa sidvisningar

lördag 1 april 2017

1:a april 291/365.....


Har du blivit lurad idag?
Inte jag, skämten är oftast så genomskinliga så jag går inte på dem 😁

Folk ägnar dock mycket tid till att spekulera så fort media kommer med sina "nyheter".
De är inte riktigt säkra, men det låter ju bra...kanske lite för bra för att vara sant 😏

Det som dock är helt sant, och inte något aprilskämt, är ju dagens väder 😕
Snacka om att det svänger snabbt!!!
Men med detta väder, och ett löparpass som blev gjort tidigt i morse, så har man ju all rätt i världen att ligga skönt tillbakalutad i soffan (hela dagen) och kolla film och läsa....vilket jag har gjort 😊


Men givetvis så har jag ju ställt mig upp emellanåt, bla för att koka kaffe och för att dra godisskålen lite närmare 😂

Nu är det dags att resa på sig för att tillreda lite middag (kebab) och för att samla tillräckligt med energi för att hålla sig vaken tills det är dags att gå och sova 😋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar