Summa sidvisningar

onsdag 15 mars 2017

Vårväder 274/365....


Idag har ju jag varit och jobbat x-tra på mitt jobb.
Det är ju lite annat att jobba där på dagen till skillnad från nätterna jag jobbar där, men det gick så bra så 😊
Däremot har det varit lite tungt att vara inomhus och se vårvädret genom fönstret.


Jag hoppas att jag hinner ut en sväng imorgon iaf, har dock en hel del saker att uträtta...men nånstans ska jag väl ändå kunna klämma in en liten promenad.

Det vore ju fantastiskt om våren är här på riktigt nu, jag längtar så himla mycket till att kunna ta fram cykeln.
I morse när jag gick till jobbet så var det precis på nollsträcket.
Fruset, lite krispigt på marken...bra före.
Men när jag gick hem på em så var det så mycket vatten på gatorna, jag fick på flera ställen gå upp i snödrivan för att kunna ta mig fram.
Dessutom så var den "underbara" lukten av hundbajs precis överallt....är inte det ett vårtecken så säg?!

Man kan ju iaf börja klä sig i lite vårfärgen, så känns det genast bättre 😀

Ja, middag blev det idag oxå.
Men jag kan ju inte alltid visa vad jag äter, så idag får ni gissa 😁

Nu blir det soffläge här hos mig, varför frångå ett vinnande koncept?! 😂

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar