Summa sidvisningar

söndag 12 mars 2017

Ringar på vattnet 271/365....

Veckans sista dag och jag har äntligen fattat, och kommit ifatt, vilken dag det är 😁
Helgen är snart färdigjobbad för min del, endast i natt kvar och sen ledig igen.
Har sovit otroligt skönt hela helgen, det gör så mycket när man sen ska vara vaken så länge.
Har hunnit ut på en promenad idag.
Började regna när jag kom ut, snabbt överstökat, och sen var det bara mulet, men ljust under promenaden.
Hann dock bara komma hem igen så sken solen, så den missade jag idag 😕
Nåja, det var varmt och skönt ute, riktigt vårväder.

Eftersom jag har ett löppass imorgon, dessutom intervaller, så fick det bli lite kolhydrater till middag 😋

Nu är det dags att fixa till sig och göra sig vacker (-rare).
Måste ju vara klar så jag hinner se veckofinalen i Farmen innan det är dags att traska iväg  och tjäna lite pengar 😊


"Tillsammans tar vi chansen att förändra
Det är upp till oss att få nånting att hända
Om vi gör vad vi kan kommer drömmen bli sann
Det krävs mod att sprida ord
och få det att vända
En ring blir två blir tre blir fyra
Å dina ord blir aldrig dyra
Låt kedjan väga, växa vidare
Kan aldrig tiga måste sprida de
För vad det än gäller
finns det alltid något
Jag kan ge tillbaks för allt jag fått
För vad som än händer vart det än är
se till att det aldrig stannar där
För vad som än sägs vad som än görs
Se till att det alltid hörs....."



Ha en fortsatt trevlig söndag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar