Summa sidvisningar

söndag 26 mars 2017

Pustigt värre 285/365....


Ja, pustigt värre....det är vad Nalle Puh skulle ha sagt om denna blåst som har drabbat oss idag.
Var ute på promenad efter att jag hade sovit klart.
Ibland stod man still, ibland kastades man framåt...inte helt lätt att gå faktiskt.
Det var med livet som insats 😥
Men det var sol, så man får vara nöjd över det lilla 😀

Nu är min jobbarhelg över och jag är ledig i 1 vecka.....så underbart!!!
Tyvärr verkar inte vädret bli så superbra, men även här får man vara nöjd med det lilla 😁
Det verkar ju åtminstone kunna bli en del plusgrader, även om solen inte kommer att lysa som starklast och nederbörden är ett faktum.
Jag hoppas dock på en eller annan löprunda ute, och i "värsta" fall så finns ju gymmet 😋

Min söndagskväll lär bli väldigt lugn.
Är så trött efter dessa 5 nätter och sen att stiga upp efter bara nån timme när man vakar av är inte alls kul 😔

Men det jag måste ta tag i just nu, det är att fundera ut vad magen skall få till middag för att bli nöjd.

Ha en trevlig afton!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar