Summa sidvisningar

lördag 25 mars 2017

Premiär 284/365....

Börjar känna mig sliten nu efter dessa nätter, 5 är för många och 4 är på gränsen till vad jag orkar.
Men jag har denna sista och 5:e natt kvar, sen är jag LEDIG!!!!

Känner mig iaf lite som en "ny" människa efter dagens premiärtur utomhus i löparskorna.
Har sprungit runt med ett jätteflin hela vägen, superlycklig över att det går att springa ute nu.
Känslan av att få se nya saker under rundan, mot att stå på ett löpband och kolla på samma fläck hela tiden, är obeskrivlig!!!
Det var dock svårt att hålla den låga hastighet som jag ska träna i för att utvecklas, kändes tillslut som att jag stod still pga den låga hastigheten, ändå så var den lite för hög.
På löpbandet så ställer man ju in rätt hastighet och sen kör man, nu var jag tvungen att kolla på pulsklockan hela tiden.
Jag får ta denna runda som en test, och hoppas på bättre resultat nästa gång 😊


Såg ett det är fotboll på tv nu, så det ska jag roa mig med en stund 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar