Summa sidvisningar

tisdag 7 mars 2017

Lönesamtal och trötta ben 266/365....


Vaknade faktiskt före 05 i morse och kände mig så pigg och utvilad så gymmet fick en tidig besökare idag 😀

Nötte på i 7 km med löpningen.
Härlig träning när man känner sig helt utvilad efteråt 😛
I går sprang jag ju intervaller, då fick benen jobba minsann.
Idag var det en "återhämtningsdag" så hastigheten skulle vara väldigt låg, men km många.

Efter detta pass så skyndade jag mig hem och bytte till torra kläder, åt lite mellanmål och sen ut på promenad.


Ännu en strålande dag, men ganska "bitig".
Man får ju helt enkelt passa på, nu kommer det ju tydligen in mera snö igen.


När all motion var avklarad så var det dags för medarbetarsamtal/lönesamtal.
Oj så bra det samtalet kändes!!
Fick ju möjlighet att framhäva mig själv, även om jag inte riktigt behövde det, jag fick massor av positiv feedback 😊
Men jag fick även möjlighet att "prata av mig" ang sånt jag tycker är viktigt och sånt jag funderar över.
Nu ska det bli spännande att se vad detta kan göra med lönen.

Idag har benen (och huvudet) fått jobba på.
Nu blir jag nog liggandes framför tv:n tills ögonen säger åt mig att gå och sova 😁

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar