Summa sidvisningar

fredag 17 mars 2017

I-lands problem 276/365....

Det finns inget (nästan) som irriterar mig så mycket som omklädningsrummet på gymmet.
Eller inte direkt omklädningsrummet, utan det som händer där och som är mer en regel än ett undantag.

Jag är oftast ensam där eftersom jag tränar så tidigt (ja, jag har tränat idag oxå).
I omklädningsrummet så finns det 24 små förvaringsskåp, 12 på nedre raden och 12 ovanför.
Framför dessa skåp finns en långbänk att sitta på.

När jag kommer dit så tar jag bara ett skåp, alla är ju tomma eftersom jag är ensam, så jag bara väljer ett av dem.
Låser in mina saker och går ut till gymmet.

När jag har tränat klart (spelar ingen roll hur länge jag har varit där) och kommer till mitt skåp så är det ALLTID någon som har tagit skåpet under mig, TROTS att de övriga skåpen fortfarande är tomma!!!!

Och inte nog med det!!!
Hur kort/länge denna person än har varit där så har hon ALLTID tränat klart precis när jag går in i omklädningsrummet.
Detta leder då till att hon säger: "Oj, är jag i vägen???"
Varpå jag, varje gång!!!!, får lov att säga: "Nej då, ingen fara, jag har inte bråttom!!! (Jag har ju bara varit här, ensam, i ca 2 tim och har inte alls bråttom hem för att få nåt i magen!!!).

Jag vet att detta kan ses som ett I-lands problem, men det stör mig så sjukt mycket!!!!
VARFÖR?!

Trots att väderprognosen visade något annat igår, så plötsligt kom solen fram idag.


Har inte varit på någon "specifik" promenad, bara vandrat ner till stan och så.
Hade inte riktigt tid till promenad, äldsta sonen skulle komma på middag så jag var tvungen att fixa det ist.

Nu har vi "fredagsmyst" klart och han har gått hem till sig.
För min del så blir det inte mycket mer än så här.
Ska nog lägga mig och läsa ut min bok så att jag får börja på den bok som jag har varit på biblioteket och hämtat idag 😊

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar