Summa sidvisningar

lördag 18 mars 2017

Glöm inte att andas 278/365....


Efter middagen igår påbörjade jag en ny bok, "Glöm inte att andas", och en lite längre stund senare så hade jag läst ut den.
Jag kunde helt enkelt inte lägga ifrån mig denna gripande, känslomässiga verklighetsberättelse.
Jag har  gråtit, fasiken vad jag har gråtit...men framförallt så har jag förundrats över det "jävlar anamma" som denna tjej, Emma, besitter.


Jag tänker inte orda så mycket om boken, men här kommer några länkar som du kan kolla om du vill veta mera.

*Emma lämnades att dö*
*Emma hos Malou efter 10*
*Domen*

*

I morse var jag ute på promenad redan kl 07.
Det var kyligt, -10, men strålande sol och fantastiskt härligt.



Det som var mindre trevligt med denna promenad, var att se detta 😡

Så tråkigt och onödigt att sånt här ska behöva hända.

*

Har även hunnit med att vara på 2 st innebandymatcher som äldsta grabben spelade.
Den första matchen ledde till vinst, vilket ledde till ännu en match, som tillslut ledde till GULD!!!!!

*
Nu är snart denna dag över.
Final i Farmen ikväll.....får inte missa!!
Och sista avsnittet av "Innan vi dör".
Och fram tills dess så lägger jag mig och läser ännu en bok 😁

Ha en fortsatt skön söndag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar