Summa sidvisningar

onsdag 1 mars 2017

Flitens lampa 250/365....


Vilodag från gymmet och busväder ute....då passar man på att röja vidare och tvätta lite.

Kom på i morse att jag hade bokat tvättstugan till i morgon, men eftersom jag har andra planer för morgondagen så passade jag på att tvätta idag då det var ledigt.
Medans maskinerna jobbade på så tog jag (äntligen) tag i mitt städskåp.
Så här såg det ju ut innan jag tog mig an det.

Och såhär ser det ut nu.

Lite skillnad blev det ju, men framförallt så är det mesta sorterat i lådor och lätt att hitta 😊
Eftersom det blev utrymme över i städskåpet så kunde jag flytta lite saker (bla skurhinken mm) hit och då blev det mer ledig yta i badrummet, för jag kunde flytta på min hylla och tvättkorg där, så då blev även badrummet städat 😀

När detta var klart, och även tvättstugan, så la jag mig på soffan en stund efter att lunchen var intagen.

Samlade på mig ytterligare med energi genom att vila och läsa en stund och tog då tag i mitt "väskskåp" efter det.
Gjorde mig av med massor av väskor som jag förstår att jag inte kommer att använda mer.
Då blev det ju faktiskt utrymme över även där, så då fick jag bort mina kameraväskor från golvet i vardagsrummet eftersom jag kunde sätt dem i mitt "väskskåp" ist....och helt plötsligt fick jag även mer yta där 😁

Ja. herre gud vad mycket yta jag har lyckats röja fram idag 😊
Nu måste jag bara fundera ut vad jag ska ta tag i härnäst.

Men först ska jag ta tag i middagen....palt passar ju utmärk en dag som denna 😋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar