Summa sidvisningar

fredag 10 mars 2017

Dagvild 269/365....


Idag när jag vaknade så var min första tanke: "Jippi, det är lördag och jag ska springa", men nej det är ju bara fredag så jag gick ut på promenad ist.

Medans jag promenerade så tänkte jag: "Vad många firmabilar det är ute på en lördag", men nej det är ju fredag, de jobbar ju 😀

När middagen var intagen så tänkte jag: "Vad skönt att det är lördag, då har jag ju bara 2 nätter kvar att jobba", men nej det är ju fredag så jag har 3 nätter kvar.

Frågan är ju om jag kommer ihåg att ta in tidningen på jobbet i morgon bitti, eller om jag då tror att det är söndag 😁

Ja, tänk hur det kan bli, tiden går ju nog fort ändå, utan att man ska få för sig att hoppa över dagar.

Nu har jag iaf (ja, just för tillfället iaf) fattat att det är fredag, jag ska jobba och jag har en del att fixa innan det är dags att gå iväg.

Ha en härlig kväll!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar