Summa sidvisningar

torsdag 2 mars 2017

Besök i grannstaden 251/365....

Tidig morgon, var på gymmet före kl 07 för att köra lite ben.
Sen bar det iväg mot Luleå, Storheden.
Besökte bla MM Överskott som var en helt ny affär för mig.
Den ligger i Blomsterlandets gamla lokaler och är en blandning mellan Dollar Store, Ö & B och Rusta....de hade precis allt man bara kan tänka sig!!!!
Och billigt var det oxå 😊
Handlade inte något speciellt, men det var roligt att kolla in deras sortiment.

Var även in på Växtriket, men det var en besvikelse 😔
Håller de på att lägga ner??
Det fanns knappt några saker där, inte heller så mycket blommor.

Snön har fortsatt att vräka ner, men om man ska tro på vädergudarna så blir det ju kanonväder i morgon.
Då ska jag ta en lååååååång promenad minsann, det är väldigt länge sen jag var ut och fotade och jag längtar väldigt mycket efter det.

Det blir en tidig kväll hos frk Landin.
Har sovit väldigt lite och dåligt pga en värkande höft.
Nu när middagen är intagen så är jag så gott som utslagen, men Farmen är ett måste innan sängdags 😀


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar