Summa sidvisningar

torsdag 9 mars 2017

Arbetshelg 268/365.....


I går var jag och hälsade på en kvinna som jag hyser stor respekt för.
En stark kvinna som är både beläst, välformulerad, har skinn på näsan och en massa "jävlar anamma" i sig, massor av humor har hon oxå 💗
Det var ju internationella kvinnodagen och det måste vi fira.
Det blev en massa bra prat (skvaller) och lite sällskapsdryck.
En riktigt trevlig kväll måste jag säga.



Idag har jag kört ett pass på gymmet.
Ett pass som faktiskt är lite "träligt", men det måste göras...och nu är det gjort.
Det är löpningen jag längtar till varje dag, men idag blev det styrka.

Gårdagens premiär av den svenska serien Rebecka Martinsson på tv4 (som jag sett på play idag) verkar kunna bli riktigt spännande.
Gårdagens avsnitt av Farmen bjöd på en liten "twist" som i slutänden blev riktigt bra 😊
Har även sett (på play) Sveriges Mästerkock, och det var tårfyllt.....men nån måste ju lämna, så är det bara 😔

Efter att ha sovit några timmar och sen ätit middag, så slappar jag nu tills det är dags att fixa till mig.
 Nu inväntar drygt 40 tim (4 nätter) av arbete innan jag är ledig igen 😊


Hoppas ju givetvis att helgen bjuder på bra väder så jag kan var ute lite mellan sov- och arbetspassen.

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar