Summa sidvisningar

måndag 13 mars 2017

Aprilväder 272/365....


Det sk Aprilvädret kommer, sen många år tillbaka, redan i Mars.
Och idag är det väl verkligen ett riktigt Aprilväder.
Det är varmt, det är grått och mulet, det regnar och det blötsnöar.
Stora, blöt lapphandskar bjöds det på idag.
Det verkar bli liknande väder några dagar framöver, men sen vänder det.
Då lovas det sol och flera plusgrader 😊
Kanske får även vi vår då 👍

Som vanligt så har jag varit och sprungit idag efter att jag hade sovit klart.
Ett intervallpass med långa intervaller blev det, superskön känsla i kroppen.
Även i morgon blir det löpning, återhämtningspass (nötarpass) och jag längtar redan 😁

Dagens middag fick bli lax/torsk i räksås och potatis 😋

Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa lite, fira att jag har jobbat klart och är ledig i 8 dagar!!!
Ha en fin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar