Summa sidvisningar

söndag 26 februari 2017

Pokémon jägare 247/365....


I morse när jag gick hem från jobbet så mötte jag på en Pokémon jägare 😨
Det var ganska så kyligt och denna jägare kom och tokcyklade i för korta byxor, utan strumpor och vantar, med låga tygskor och med mobilen i högsta hugg.....kl var strax innan 08.
Först tänkte jag att han kom hemraglande från nån fest, men så kände jag igen honom.
Han cyklade mot mig i värsta hastigheten.
Jag vet att han är jägare då jag vid flertalet tillfällen sett honom genom fönstren när jag har varit på gymmet.
Jag hann bara gå en bit, efter att vi möts, förrän han cyklade om mig, nu ännu snabbare eftersom det gick nerför 😲
En bit bortanför mig så tvärstannade han, kollade mobilen och runt omkring.
Sen tar han cykeln, slänger sig upp i en plogkarm, drar cykeln där över, kollar mobile, slänger sig på cykel och tokcyklar därifrån 😂
Nu snackar vi om en vuxen människa!!!
Kanske inte mentalt, vad vet jag, men till åldern iaf.
Jag trodde Pokémon var död?!
Det är ju ingen, tack och lov!!!!!, som pratar om detta nu mera.
Nåja, vi får väl hoppas att han hittade vad han sökte så han kunde få en lugn och skön söndag 😊

Själv vaknade jag upp till strålande solsken, så en promenad fick det bli 😎


Våren är för mig den bästa årstiden!!!
Solsken, takdropp, vårvärme, kritvit snö, ljuset.
Ni vet att jag gillar alla 4 årstiden, men våren är bäst!!!


 Det näst bästa efter våren, just nu iaf, är att jag är ledig i 2 veckor!!!!
Vi byter schema på onsdag, därför denna långa ledighet 😊
Givetvis så hoppas jag på ett strålande väder, men vet att det blir en del snö oxå....då får man väl helt enkelt ta en vilodag 😀
Sen vet man ju inte vad som händer, hips vips ringer de och behöver en vikarie....och då ställer jag ju givetvis upp.

I morgon så ska jag påbörja mitt nya träningsupplägg så jag kommer nog ha fullt upp iaf under ledigheten 😊

Idag är det söndag, vilket innebär att minstingen har kommit.
Nu får jag sällskap vid middagsbordet i 1 v och det är underbart 💗

Och dagens middag blev.......
Stuvade makaroner och korv 😋

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med fram till Farmen.
Läste ut min bok i morse och vill inte börja på en ny eftersom jag i morgon ska gå på bibblo och hämta en av mina reserverade böcker.

Well, well.....det löser sig nog.
Man kan ju alltid städa lite 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar