Summa sidvisningar

fredag 3 februari 2017

På benen igen 224/365.....

Ännu en dag fylld av vila.
Har dessutom sovit otroligt skönt i min nya säng.
Nacken känns näst intill helt ok nu.
Vid en viss vridning så trycker det på en nerv, men annars är jag helt rörlig 😊

Var iväg och handlade en sväng, kände mig lite yr, men tror nog mest att det beror på att jag har legat så mycket, för även det känns bättre nu.
Ska faktiskt iväg och jobba en x-tra natt inatt eftersom det inte finns vikarier.


Detta är mitt favorit te.
Tyvärr så finns det inte i butikerna längre, av någon anledning.
Men jag Googlade och hittade det på apotea.se, så nu har jag beställt hem så jag klarar mig ett tag 😀

Inte nog med att jag ska iväg och jobba, jag har även tvättstugan idag (kväll), så nu ska jag ner och köra det sista innan det är dags att dra iväg till inkomstkällan.

Dagens, icke husmanskost, blev hemgjord kebab.

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar