Summa sidvisningar

torsdag 16 februari 2017

Långledig!!! 237/365......


Goder afton, goder afton både herre och fru......😀
Tjosan hejsan i stugorna!!!
Vad gör ni så här på kvällskvisten, hur har eran dag varit??

Jag måste säga att min dag har varit till belåtenhet 😊
Den började med en vacker soluppgång när jag vandrade hem från jobbet i morse.
Sen har jag sovit väldigt skönt, ända tills larmet tjöt.
Efter det så blev det nästan 1 mils promenad i ett helt underbart väder.






Som jag sagt tidigare......
Bra musik i öronen är ett måste när man är ute och går!!!

Efter gårdagens hård benpass och dagens långa promenad så kom en djävulsk träningsvärk i benen....som ett brev på posten!!
Därför valde jag den lätta vägen när jag lagade middag 😊
Titta noga!!! 
Det är inte ofta ni får se en tallrik utan sallad på mitt matbord!!

Dagens "skräpmat" (parisare)

Har ändå inte haft så mycket möjlighet att vila mina ben.
Tvättstugan väntade så snällt på mig när jag kom hem efter promenaden.
Men nu ska jag faktiskt gå ner och hämta upp det sista, sen ska jag lägga mig framför tv:n och VILA 😀

Ha en trevlig afton!!

PS: Nu är jag äntligen långledig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar