Summa sidvisningar

torsdag 2 februari 2017

Krya-på-dig semla och ny säng 223/365...

Sov faktiskt lite bättre i natt än jag hade vågat hoppas på, men nacken var inte alls glad i morse så jag valde att var hemma för att tillfriskna ordentligt.
Har mest legat. 
Blir väldigt trött av värktabletterna och huvudvärken har gjort sig till känna hela dagen, mått lite illa pga av det och smärtan i nacken.

Mamma var förbi med en krya-på-dig semla, och givetvis så blev jag lite piggare 😋

Och i em så kom då äntligen min nya säng!!!
Nu kanske jag återfår den goda sömn som jag har haft sen jag började med Magnesium, men som har varit borta medans jag har väntat på min nya säng och sovit på en madrass på golvet 😊

Jag är så nöjd, rent utseendemässigt, med den.
För som ni ser så går den i stil med min soffa 😀

Nåja, i morgon vet vi om den var bekväm oxå.

Dagens husmanskost blev lasagne

Nu ska jag fortsätta att vila.
Finns liksom inga andra alternativ, hur gärna jag än vill.
Har sett filmen "En man som heter Ove" idag, vet ej vad jag ska välja denna gång, men internet är ju oändligt 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar