Summa sidvisningar

torsdag 9 februari 2017

Jobbat på som en iller 230/365.....

Vaknade tidigt i morse men höll mitt ord....ingen träning idag.
Har känt mig ganska yr hela dagen, lite "svajig" i huvudet 😔

Dagens stress kan nog benämnas som "yttre".
Jag har ilat runt som en liten iller för att hinna med så mkt som möjligt.

Jag har fikat med Anna 💗

Jag har tvättat (tvättar fortfarande).


Jag har varit på Coop och handlat det jag behöver i helgen när jag jobbar plus några dagar in i nästa vecka, så att jag inte behöver tänka på sådant varken när jag jobbar eller den dag jag har vakat av....då kan jag bara ta det lugnt 😊


Nu ska jag snart se Farmen.
Sen ska snabeldraken få jobba lite innan det är dags att gå och hämta den sista tvätten......
Sen ska jag sova tror jag minsann 😁

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar