Summa sidvisningar

onsdag 1 februari 2017

Ipren och tigerbalsam 222/365....

Vaknade strax efter 5 när jag sträckte armarna över huvudet (sov fortfarande)  och det sa "klick" i nacken 
och jag satt fast som i ett skruvstäd med nackspärr 😓.
Tog en bra stund innan jag hade lyckats lirka ner armarna igen. 

Ska iväg och jobba 14-22, så givetvis är träningen inställd.
Det blir till att ta "hemmabehandling" och vila tills arb.passet börjar. 
Känns något bättre och jag har alltid haft svårt att vara hemma i "onödan". 
Jag får helt enkelt vara försiktig och tänka på att inte göra några hastiga rörelser.
Jag vet heller inte vad ska jag göra här hemma, jag kan ju inte ligga hela dagen, även det gör ju ont efter ett tag.
Lite plågsamt var det att duscha, framförallt när jag skulle tvätta håret, men med lite möda och stort besvär så löste det sig.


Nu har jag gnällt och ojjat mig färdigt, lägger mig och vilar en stund till innan det är dags att göra sig klar för arbetet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar