Summa sidvisningar

söndag 5 februari 2017

Förberedelse 226/365......

Den den här dagen har gått åt till att förbereda sig inför nattjobbet.
Som ni vet så sov jag ju inget när jag kom hem igår, hann ju knappt vila något innan jag begav mig iväg och jobbade på fredag natt.
Lyckades hålla mig vaken till 21 igår, sov hela långa natten och vaknade strax efter 06 i morse, men fortfarande lite trött 😔

Tog en tidig morgonpromenad, har faktiskt inte varit ute ordentligt sen förra helgen, så det kändes riktigt skönt.

Resten av dagen så har jag läst

 och sett en serie på Netflix....Blå ögon
Väldigt spännande serie som handlar om nynasister.
Ämnet som serien tar upp känns väldigt aktuellt, tyvärr 😕

På em har jag sovit ytterligare 3 tim, så nu känner jag mig riktigt utsövd 😁


Nu inväntar jag bara att Farmen ska börja, sen är det dags att packa sig iväg mot inkomstkällan.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar