Summa sidvisningar

tisdag 21 februari 2017

Eufori 242/365....


Dagens löptest kändes nästan euforisk.
Det gick så himla lätt att springa, hade mer än gärna fortsatt ett tag till 😊
Resultatet var väldigt bra enl min PT.
Varken puls eller laktatvärdena förändrades märkbart trots förändrade förutsättningar, dvs andra inställningar.
Jag frågade ju givetvis om det var bra, och vad det betydde att det inte förändrades?
"Det är väldigt bra, du är stark och uthållig" 👌😀💪

På torsdag ska vi träffas igen, då ska jag få se alla värden plus att jag får mitt personliga träningsprogram...sen är det bara till att köra 👊

När testen var över så bara måste jag ut och röra på mig!!!
Det blev en promenad, inte så lång och inte så snabb....njöt mer än lovligt av varje fotsteg!!!


Imorgon blir det gym igen, det är så många dagar sen sist och jag längtar något oerhört 😀


Nu är det snart dags för kvällens avsnitt av Farmen och fram tills dess så får det bli några sidor i boken.
Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar