Summa sidvisningar

lördag 4 februari 2017

Det blir en tidig kväll 225/365....

I morse när jag kom hem från jobbet så ställde jag mig och bakade en tårta till äldsta grabben som fyller 24 år 💗 (på onsdag).
Och pga av denna tårta så blev det ingen sömn idag, åkte och firade honom efter lunch.



Kungen 💗 och Lillprinsen 💗
 Mina älskade söner


När jag väl var hemma igen så var klockan alldeles för mycket för att jag skulle våga lägga mig och vila en stund, då hade jag nog fått ligga och snurra hela natten sen.
Jag har försökt fördriva tiden med lite småpyssel för att hålla mig vaken.

Jag är nu så himla trött och jag vet att när middagen är intagen så kommer jag hamna i koma.

Hela natten har jag längtat efter min nya säng.
Hann ju bara sova en natt i den, hann inte ens vila i den innan jobbet igår, så i natt ska jag njuta till max av varje cm i min sköna säng 😊

Min nacke känns nu helt bra, blev bara lite "trött" i den av att sitta vid datorn i natt.
Men halskragen och värktabletterna är ett minne blott 😊
Jag ska iaf ta det lugnt i helgen, ingen träning, men till veckan kör jag igång igen...om än lite försiktigt.

Nu ska jag masa mig upp från soffan och försöka röra ihop lite middagsmat.....sen är nog denna kväll snart över för min del 😁

Dagens middag blir en "man-tager-vad-man-haver-Kajsa-Varg-kombination"
Jag har 3 byttor med kycklingfilé tillrett på olika sätt + en bytta med färdig sås (créme fraish, grillolja, vitlök, soya) som jag tänkte röra ihop till en ny gryta att avnjuta med ris och sallad....
vad kan gå fel 😁

Och NEJ, jag ska INTE se melodifestivalen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar