Summa sidvisningar

lördag 18 februari 2017

Det är hit man kommer när man kommer hem 239/365....

Idag fyller moster år, så jag och mamma åkte till Piteå.



"Det är hit man kommer när man kommer hem...."
Det är så otroligt fint här vid älven där de bor, jag stormtrivs varje sekund jag är här.

Det var blankis efter gårdagens töväder och nattens minusgrader.
Och solen visade sig från sin bästa sida 😊


Startade dock min tidiga morgon med ett snabbt löppass, men ojojoj vad benen var tunga idag 😔

Nu blir det 2 dagar, igen, utan fysiska aktiviteter.
På tisdag ska jag ju göra om min laktattest.
Det får helt enkelt bli två dagar på soffan och massor av Netflix.....det kan jag leva med 😁

Om sanningen ska fram så har jag redan börjat mitt Netflixmaraton 😂

Ha en härlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar