Summa sidvisningar

fredag 10 februari 2017

Då var det fredag igen 231/365.....


Idag blev det en riktigt lång promenad i ett väldigt grått, men behagligt väder.


Även om vädret är grått, så finns det mycket vackert ute...man måste bara veta vart man ska titta 😊
Min mamma brukar ibland säga till mig när jag säger: "Åh, kolla vad vackert/fint!!",
"Det måste vara för att du tycker om att fota som du tycker att detta är vackert/fint, för mig är det bara en vanlig stubbe/kotte/sten/gran....what ever."

Ja, det är nog så.
Man tittar på ett speciellt sätt på saker när man söker motiv att fota.
Ibland så kan jag se något som gör mig häpen/överväldigad/fascinerad mm, men när jag fotar motivet och sen tittar på bilden så förstår jag att ingen annan kommer att se det jag såg när jag fotade, då visar jag aldrig bilden, för jag är ganska säker på att folk skulle klia sig i huvudet och fundera på vad det är jag försöker visa 😁



Idag fick jag sällskap vid middagsbordet.
Äldsta sonen kom på besök 💗
Och även idag fick vi äta oss mätta.

Det är åter igen arbetshelg för min del, denna gång schemalagt.
Så nu ska jag luta mig tillbaka och läsa tills det är dags att tjäna ihop till brödfödan.
Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar