Summa sidvisningar

tisdag 28 februari 2017

Afternoon tea 249/365....

Ja, det är Min stund på jorden 😊

Fettisdag idag och inte en endaste semla har jag ätit.
Varför äta den en speciell dag när man kan äta den vilken dags som helst efter nyårsskiftet och en bit in mars/april eller nåt 😀

Idag har jag ist varit på Afternoon tea med Anna 💗
Det är den tiden i måndagen...våran tid 😉
I slutet av varje månad träffas vi på Hanssons och vräker i oss lite gott 😋
Och idag var inget undantag.

Det är så mycket gott på detta "kakfat" så iaf jag måste hoppa över middagen sen.....det ryms helt enkelt inte.

Tur att jag gjorde bort löpningen i morse, för nu ligger jag strandad som en val i soffan 😁
Dagens löppass var ett "nötarpass"....långt i låg hastighet, väldigt ovant för mig.
Springer ju oftast på 2-2,5 min snabbare/km annars.
Det som var så skönt var att jag kände mig inte det minsta trött efteråt.
Jag fortsätter att "nöta" på mitt träningsschema i 9 veckor till, men i morgon är det vilodag 😨
Undra vad jag ska göra ist?!

Nu ska jag iaf ligga still i soffan tills Farmen har varit, sen kan det nog hända att sängen blir min viloplats, tillsammans med boken, tills det är dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar