Summa sidvisningar

onsdag 18 januari 2017

Vilodag (nästan iaf) 208/365......

I morse var kroppen seg vill jag lova 😔
Gårdagens aktiviteter hade satt sina spår.
Men jag kravlade mig ur sängen, om än lite stel, och begav mig mot gymmet efter frukosten.
Blev lite hårdträning för överkroppen, så imorgon är det väl den som klagar 😀
Men efter det passet så har jag faktiskt vilat mest hela dagen 👍

Mellanmål
(riskakor, jordnötssmör, banan, kaffe)

Kollade på en film idag.....Tjuvheder 
Handling:
Tjuvheder är en socialpolitisk dramathriller om gatulangaren Minnas kamp för att överleva. En berättelse om samhällets brist på solidaritet och omgivningens syn på människor som inte kan leva upp till rådande normer. Är det möjligt att ställa sig utanför samhället?

Den var riktigt bra faktiskt.
Såg även sista avsnittet av Shooter, på Netflix.
Den är riktigt bra, spännande, och jag ser verkligen fram emot en ny säsong av den serien!!
Och på tal om serier.....Såg ni den nya svenska serien "Innan vi dör" som började på SVT 1 i söndags??
Den är bra!!!

Nåja, jag har gjort lite annat än bara kollat film/serier idag 😁
Jag har "joxat" med min träningsapp oxå.
Jag blir fan inte klok på hur den funkar.
Men idag har jag då lyckats lära mig lite om den, men jag är säker på att det kommer att strula iaf när jag är på gymmet 😂
Den är förmodligen väldigt lätt att använda, när man vet hur man ska göra...men det var ju just det, hur gör man?!
Well, well....övning ger färdighet!!!
Jag ska nog vinna över den!!!

Sen har jag faktiskt läst lite oxå.
Jag har egentligen gjort precis allt för att bara vila och ta det lugnt.
Promenera orkade jag inte, ides inte ens tänka tanken....vila var det enda jag ville.
Men i morgon kör jag ett nytt gympass, denna gång blir det benen...säkert en promenad oxå 😊

Ja, så har min dag sett ut.
Ja just det, jag har ju ätit middag oxå...såklart 😋

Gjorde någon sorts variant på korvstroganoff, men med grädde och soja och makaroner.
Gott blev det iaf 😛

Nu ska jag inte göra så mycket mer än att invänta Farmen och Sveriges Mästerkock.

Ha en trevlig kväll!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar