Summa sidvisningar

fredag 27 januari 2017

Som en vårdag 217/365......


Vilket fantastiskt väder vi har haft idag.
Redan i morse var det väldigt mycket ljusare än vanligt, tidigare än vanligt.
Och temperaturen bjöd tidigt på +5C
Som en Aprildag 😍

Och äntligen så tog jag mig iväg till gymmet, med en mobil som fungerade och kunde ge mig stämningsfull musik rakt in i öronen så jag slapp höra vad andra sa/gjorde 😁
Körde ett hårt benpass och fick plötsligt kramp i hö lårs baksida 😓
Det var INTE kul!!
Stod dessutom i en position som gjorde att jag hade svårt att ta mig därifrån, kikade runt för att se om någon fanns i närheten om jag behövde hjälp, men jag var ensam just då.
Nåja, det löste sig bra och jag kunde fortsätta träna, dock lite mer försiktigt.


Efter ett snabbt födointag så fick det bli en långpromenad.
Måste ju passa på när vädret bjuder på både sol och värme.



Det är jobbarhelg för min del.
Så nu blir det nog lite tv eller någon annan lugn aktivitet (typ läsa) innan det är dags att bege sim mot jobbet.

Unnade mig själv lite fräscha tulpaner idag...because I´m worth it 💗

Dagens husmanskost: Bulgur och korvstroganoff

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar