Summa sidvisningar

onsdag 4 januari 2017

Snorigt värre 194/365......

Trots min förkylning och den stränga kylan så blev det en promenad idag.
Riktigt skönt med de rätta kläderna, även om fingrarna höll på att gå av när jag skulle fota 😯

Det blev inte många bilder kan jag erkänna, fick knappt på mig vantarna när jag hade tagit av dem.
Men vackert var det ute idag 😀


I natt  ska jag ut och jobba en singelnatt.
Hade hellre stannat hemma eftersom jag inte känner mig kry, men jag anser mig inte vara tillräckligt sjuk för att stanna hemma....dessutom är det ju en ekonomisk fråga 😓
Efter denna natt så är jag ledig 1 v, förhoppningsvis så är jag kry då igen.

Tur att det är hockey på tv inatt, då har jag ju nåt att se fram emot 👍

Nu blir det lite "vila-tid" innan det är dags att packa nattväskan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar