Summa sidvisningar

fredag 13 januari 2017

Snön faller och vi med den 203/365....

Räcker det inte med snö snart?!
Det börjar bli lite mycket nu, men det är rätt så fint ute iaf 😊
Vi verkar få vänta ända till söndag innan solen visar sig igen, då även med flera minusgrader....då blir det nog riktigt vintervackert ute 👍

I natt har jag jobbat, vilket var något som jag har längtat till.
Vill ni veta varför?
Jo, för då får jag vara i fred.
Jobbar ju ensam och behöver inte "kallprata" med någon om saker som inte intresserar mig.
Dessutom är det ju natt så jag vet att ingen stör mig på mobilen, jag får vara helt i fred och läsa och se på film 😀

I dag när jag vaknade, efter många timmar av skön sömn, så plumsade jag iväg mot gymmet.

Gick dit enbart för att springa en stund då vädret ute var så tråkigt och jag ides inte ta en promenad.

På hemvägen gick jag förbi Gilla och köpte mig en ny ljuslykta, med ljus, till balkongen.

Efter att ha duschat och fixat till mig efter träningen så "rörde jag ihop" en sallad bestående av: isbergsallad, babyspenat, orange paprika, gurka, tomat, äpple, avocado, böngroddar, ägg och räkor.....supergott!!!!

Samtidigt så kollade jag på filmen "Syskonen Baudelaires olycksaliga liv".
En jättebra familjefilm som "föddes" fredagen den 13:e för X antal år sedan...vad passar väl bättre att se en dag som denna 😀

Nu är det inte många tim kvar tills jag ska återvända till jobbet, så jag ska se klart filmen och sen blir det att packa nattväskan.

Ha en härlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar