Summa sidvisningar

tisdag 17 januari 2017

Slut i kroppen, men välmående 207/365....


Idag har kroppen fått jobba minsann 😊
Drog till gymmet (som vanligt) tidigt (oxå som vanligt 😀) och sprang för glatt livet lite intervaller.
Jobbar på min teknik och min uthållighet/hastighet.
Blir inte så långa sträckor just nu, men relativt snabba (om jag får säga det själv).

Gick sen hem och åt ännu en frukost, för att sen bara byta kläder och bege mig ut på promenad.
Vilken promenad sen!!!
Gick till Ågärdan, men vände och gick mot Pagla.

Gick sen mot ballongbacken.
Där var det ett riktigt tungt före hela vägen uppåt innan det vände och gick neråt.
Vägen ner var lika jobbig.
Det var inte mycket till väg att prata om.
Jag var så slut i kroppen innan jag var ute på en plogad bilväg 😓
Och då visste jag att det var en bra bit till innan jag var hemma.

Jag hade så ont i höfterna och i fötterna, mest tårna.
För att inte prata om min arma rygg som började krampa lite pga alla ansträngning.
Men jag överlevde och tog mig hem.

Jag har både hunnit vila kroppen och äta god middag (isterband och stuvad potatis), så nu mår jag som en prinsessa och ska bara njuta av kvällen. Ryggläge i soffan och fjärrkontrollen i handen och samla krafter inför morgondagens gymaktiviteter 😁



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar