Summa sidvisningar

onsdag 25 januari 2017

Plötsligt kändes det för sent 215/365.....

Mitt mål idag när jag klev upp, var att träna.
Men jag väntade även på att Återvinningen skulle komma och hämta lte saker.
Man får ju aldrig en exakt tid av dem, utan "vi kommer mellan X-X", och givetvis så kom de i slutat av den sista timmen (inte deras fel givetvis, de skulle besöka andra adresser oxå) 😔
Men är det nåt jag är dålig på så är det att vänta på en tid som jag inte riktigt har koll på när den infaller.
Jag vill ha exakta tidpunkter annars blir jag "lat" i det jag har tänkt göra.
Då var klockan för mycket för att jag skulle idas gå till gymmet.
Det blev en promenad till stan ist.
Enbart för att få komma ut i luften en stund.

Det är så längesen jag har varit på en riktigt lång promenad och jag längtar verkligen efter det.
Men när jag jobbar långvecka så får jag verkligen prioritera vad jag ska göra, och promenaderna faller oftast bort då det redan har börjat skymma när jag kliver upp.
Jag vill ju kunna använda min kamera när jag är ute, och det blir inga bra bilder när det inte är riktigt ljust.....i-lands problem?!

(en bild från denna dag ifjol)

Nu är jag iaf ledig tom fredag så vi får väl se hur mycket jag hinner med då, har en hel del på agendan som skall genomföras.
Men hinner jag inte under dessa dagar så kommer det ju nya dagar 😁


Dagens husmanskost

Nu ska jag lägga mig och läsa och invänta kvällens avsnitt av Farmen 😊

Ha en trevlig afton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar