Summa sidvisningar

torsdag 5 januari 2017

Nu är glada julen, slut slut slut 195/365.......

Nu vill jag bli kvitt min förkylning, jag vill gymma och springa!!!
Det är inte ofta jag känner mig rastlös, men nu gör jag det...vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid som jag har när jag inte kan träna 😔

Att jobba i natt gick bra iaf.
Sliten och trött var jag, men hockeyn höll mig vaken....hade väl önska ett bättre resultat, men nu blev det inte så.
Sovit gott har jag gjort när jag kom hem, vaknade av mig själv och valde att kliva upp.
Hade jag somnat om så hade nog förutsättningarna varit annorlunda.

Gick iväg och handlade i denna kyla, men det var faktiskt riktigt skönt ute, trots -28C
Värst är det när man är inne på affären iklädd alla dessa kläder 😨
Får ju nästan panik innan man är klar och får gå ut igen.

Imorgon lovas det varmare, men även mulet.....men på lördag, då blir det både varmare OCH sol!!!!

Tände ljusen för sista gången denna "jul", nu ska det städas bort så fort som möjligt (typ imorgon).

Men nu ska jag lägga mig på soffan och samla kraft inför morgondagens "jul-röj".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar