Summa sidvisningar

måndag 16 januari 2017

Ja men äntligen!! 206/365....

Så kom då dagen D när jag vaknade tidigt och fick se att solen sken!!!!!
Självklart studsade jag upp ur sängen och skyndade mig allt vad jag kunde för att hinna ut och promenera 😀

När jag ändå var ute på "språng" så passade jag på att göra lite "bensträckare" i form av utfall och intervaller......många flugor på en smäll 😁
Nere vid älven var det riktigt tungt att gå.
Ett söndertrampat, halvmjukt skoterspår var det enda som fanns att tillgå....då sköt pulsen i höjden vill jag lova 😊


Nere vid Björknäs hade någon varit väldigt kreativ 😂

Vädret var så otroligt vackert så det blev lite av ett "Halleluja moment".




Nu hoppas jag på flera lika vackra dagar under denna vecka då jag är ledig!!

Efter denna aktiva promenad så var jag superhungrig.
Det blev renskav och mos "På min egen restaurang" 😋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar