Summa sidvisningar

måndag 2 januari 2017

Förkylningstider 192/365......

I helgen började jag känna mig hängig.
Jag har frusit och svettats, haft ont i huvudet och känt mig allmänt risig.
Mitt enda fokus har varit att härda ut till måndag morgon (idag) när jag skulle vaka av, vilket jag klarade av.
Idag har det inte blivit någon sömn eftersom vi hade personalmöte och jag ville vara med.
Just nu känner jag mig allt annat än pigg.
Totalt stopp i näsan, huvudet spränger och jag huttrar som tusan.
Självklart så beror mycket på avsaknaden av sömn, men det är nog bara att gilla läget.....jag har blivit smittad av en bacill 😞

Jag har inte en endaste sjukdag de 2 sista åren, är det dags nu??
Jobbar inte förrän onsdag natt, 1 natt, och mycket kan hända.
Brukar sällan bli sängliggande (tyvärr) utan det brukar stanna vid att jag blir hängig i några dagar....förhoppningsvis så blir det så även denna gång.

Känner iaf nu att jag inte kommer att gå och träna i morgon, den vilan ska jag unna mig.
Det kanske blir en dag då jag ligger nerbäddad hela dagen med datorn på magen och kollar in nån ny serie 😊

Och en sak vet jag med säkerhet....det blir en TIDIG kväll ikväll!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar