Summa sidvisningar

söndag 15 januari 2017

En natt kvar 205/365......

Äntligen söndag och en natt kvar att jobba innan långledigheten.
Lördagsnatten var lika lugn som alla andra nätter, och sömnen idag har varit till belåtenhet 😊
Nu ska jag bara göra denna sista natt och sen är jag ledig i en hel vecka!!
Då ska jag minsann promenera och vara ute allt jag bara hinner.
Har inte varit ute, mer än till jobbet, sen förra veckan och det kliar verkligen i mina fotofingrar och i mina promenadben 😀


Verkar ju bli en del sol och ganska milt väder, precis vad jag behöver.
Inte för att kylan gör mig något, men fingrarna knorrar lite när det är så kallt och man ska försöka hålla i en iskall kamera 😕

Mellan all utevistelse och alla promenader så lär det ju bli en del besök på gymmet oxå.
Jag måste ju öva på min springteknik och bygga upp mina ben lite mera om jag ska orka springa lopp i sommar 😋


Snart är det dags att kolla på Farmen och se vem som åker ut.
Sen börjar en ny serie i kväll som verkar väldigt lovande, men den får jag se på play i natt på jobbet.

Nu lite ansiktsfix och annat innan det är dags att packa väskan ännu en gång 😊


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar