Summa sidvisningar

lördag 21 januari 2017

En heldag på tåget 211/365........

Tidigt i morse mötte jag upp Anna för att följa med henne på hennes jobb som lokförerska.
Vi körde mot soluppgången påväg mot Vännes.

Anna körde bra, det fanns ingen anledning till oro 💗

Det är ju inte så lätt att fota bra bilder från ett tåg som aldrig står still, men jag gjorde mitt bästa 😀




Trots att man bara sitter still så blir man ändå hungrig.
Kanske inte det bästa valet av ingredienser (ägg, bönor, lök, paprika) i min sallad med tanke på att vi skulle vara instängda tillsammans i detta lok hela dagen 😂
Men det gick bra det oxå.

Efter lunchen så dukade Anna upp fika med bästa porslinet 😀

Ja, vi har mått riktigt bra hela dagen...och trevligt har vi haft 💗

I Vindeln hann jag med att fota deras fina kyrka, önskar att jag hade haft möjlighet att få se den invändigt oxå.

Och sist men inte minst!
Såhär ser det ut när man snabbt tar sig fram i tunneln mot ljuset 😏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar