Summa sidvisningar

lördag 14 januari 2017

Den lös med sin frånvaro 204/365....

I morse när jag kom hem så ställde jag larmet att ringa tidigt.
De hade lovat sol och jag ville så gärna ta en promenad, vilket jag inte gjort på flera dagar.
Men när larmet ringde kl 12 så var det väldigt grått och tråkigt ute, så jag ställde om larmet om somnade om.
Det var nog lika bra.
För jag var så trött kl 12 så jag kände mig mer eller mindre full 😓
Det hade säkerligen rätat upp sig om jag hade klivit upp och begett mig ut, men när jag vaknade nästa gång så var jag glad att vädret inte var så bra som jag hade hoppats på och att jag hade möjlighet att sova några timmar till 😀
Nu känner jag mig jättepigg och väldigt taggad inför nästa nattpass.
Efter i morgon natt är jag ledig 1 v och vädret ser väldigt lovande ut 😎


Nu verkar det ju iaf ha slutat snöa.
Min avlösar kom sent i morse för bilen var tydligen helt inplogad.
Det är ju knappt att plogarna har hunnit hålla undan all snö, men de gör så gott de kan och det är jag tacksam för.
Det enda jag har att att hand om är snön på balkongen, och det är fort bortsopat 😀


Nu ska jag titta på Laleh - Jag är inte beredd att dö än på SVT2 tills det är dags för ännu ett nattpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar