Summa sidvisningar

lördag 7 januari 2017

Årets första resa 197/365......

......blev till Luleå 😁
Tog bussen i morse för att promenera runt i den stora grannstaden!!
Man måste byta miljö ibland för att se andra saker...och så fick det bli idag.
Vilken dag sen!!
Underbart vårväder......strosade runt och bara njöt 😎



Det är lite av en konst att åka in till Luleå utan att gå i affärer och shoppa, men det gick bra det oxå 😊

Det var otroligt mycket folk ute i farten, inte konstigt med det vädret.
Jag önskar att Boden kunde erbjuda lika många aktiviteter som Luleå gör.
Och med det menar jag aktiviteter för oss som inte åker slalom/skoter, utan fina platser där man kan sitta i solen och njuta av lite kaffe samtidigt som man ser andra människor.


 Här i hamnen så finns det flera olika trevliga aktiviteter, speciellt på sommaren.
Vad har Boden???......utebadet och Alder 😞
Men ja´e int´bitter!!! Tur att det går bussar så att man kan åka dit och roa sig med det som erbjuds där 😂


Imorgon är en annan dag, med andra aktiviteter.
Då ska jag ut och "resa" igen.
Men denna gång till ett annat ställe, och nu blir jag borta några dagar så ni får klara er utan mig och mina inlägg 😁

Ha en fortsatt trevlig afton 💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar