Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2017

Årets andra resa 198-200......

.....gick till Piteå 😀
Spenderade några dagar hos min moster.

Det var skönt att komma iväg och "bara vara" några dagar, utan att behöva tänka på alla "måsten".
Det är lite av en konst att ligga still och göra ingenting.
Hade jag varit hemma så hade det varit full rulle.
Dagarna har bestått av god mat, mycket vila, lite shopping och massor av skratt.
Nu känner jag mig ordentligt kry och på hugget.

Var dock ganska så rastlös när jag väl kom hem.
Har ju inte tränat/motionerat på väldigt många dagar, så en långpromenad fick det bli när allt var uppackat.

Nu är min förkylning puts veck, så imorgon blir det en sväng på gymmet.
Jag har längtat som tusan efter att få springa, så en kortare löptur ska jag minsann kosta på mig 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar