Summa sidvisningar

fredag 4 november 2016

Fler samtal 135/365.......

Fler samtal idag som gjorde mig mera förvirrad och fundersam.
Ska bli kul att se vart detta landar.

Det är många som har åsikter om facket, men säga vad man vill...de hjälper till när det behövs!!!!

Har förutom mina förvirrade samtal hunnit med att både gymma och promenera.



Köpte mig ett nytt mellanmål idag och var ganska tveksam efter första tuggan.
Keso för mig är "mat".
Keso tillsammans med jordgubbar och "flingor" var en udda kombo.
Men ju fler skedar jag fick i mig, ju godare var det...it´s a keeper :)
Innehåller dessutom mer protein än vad proteinpuddingen gör.

Har för övrigt hunnit med ett besök bland andarna på kyrkogården :)



Nu återstår bara för mig att ladda upp inför helgens alla nattimmar på kommungolvet.
Ha en fortsatt trevlig afton ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar