Summa sidvisningar

måndag 14 november 2016

Det är något som inte stämmer 145/365...........

Ja, så heter boken som jag började på i morse och som jag sträckläste till slutet 😊
En bra och sorglig, men "stark" bok, om att bli bedragen och dumpad av den person man trodde att man skulle leva resten av sitt liv med.
Känslan av "bottenlöst", men styrkan att ta sig igenom det och vända det till något positiv för sin egen del 💗


Förutom att läsa denna bok, så var gymmet ett givet koncept på morgonen.
Brandlarmet gick medans jag var där och det var "öronbedövande" vill jag lova 😬
Det visade sig att det var sotaren som "övade" lite. 
Själv blev jag så förskräckt när det började tjuta, så jag höll på att tappa vikterna på fötterna 😯

Vädret har gjort en helomvändning, nu är det bara grått, blött och trist.
Regnar gör det också.....bläääää 😠
Då är det ju extra skönt att kura på soffan med en bra bok.
Nu är det ju åter igen dags att välja en ny bok att läsa.....undra vad jag ska ta mig an denna gång?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar