Summa sidvisningar

tisdag 22 november 2016

Adventsstädning 153/365..........

Ännu en dag med otroligt bra sömn, vilket leder till massor av energi 😊
Började adventsstäda eftersom jag jobbar 2 nätter till och vill slippa all städning på torsdag när jag har vakat av.
Har hunnit med både vardagsrummet och köket.
Nu har jag bara lite kvar att göra när jag har jobbar färdigt.





Hos mig finns det varken tomtar eller annat julkrafs!!
En adventsljusstake, röda lampskärmar och några stjärnor får räcka 😀

Till middag kokade jag en jättegod gulashsoppa, värmer bra i detta blöta väder.

Jag längtar tills dessa nätter är över och förbi så jag får gå ut och gå......OCH TRÄNA!!!!
Jag hinner helt enkelt inte med detta när jag sover så länge.
Men efter imorgon natt så är jag ledig i 1 v....då jäklar ska jag röra på mig igen 😁

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar