Summa sidvisningar

tisdag 11 oktober 2016

Solfattig morgon 113/365........

I morse klev jag upp väldigt tidigt för att hinna fota soluppgången strax efter 07.
Men som vanligt så hade TV4-vädret vänt kartan upp och ner igen, och den utlovade solen som Norrbotten skulle få lös med sin frånvaro.
Nåja, man gör det bästa av situationen iaf, fotade lite annat ist.

Klicka på bilderna för att se i helskärm/Click on the photo to enlarge





Hade tänkt prova springa ute idag, men min rygg bråkade med mig, så löpningen får vänta tills i morgon.
Gymmet ides jag inte besöka heller, kände helt enkelt för att vila så mycket som möjligt, hade nog besvärligt med att promenera på morgonen.

Har mest legat på soffan och kollat på väldigt intressanta dokumentärer på Discovery.
I morgon är en annan dag och då tar vi nya tag igen :)

Frost i det gröna bjöd morgonen på, i natt blir det ändå kallare och sol utlovas direkt (??!!) från morgonen.
Då ska jag ut tidigt igen.
Förhoppningsvis så glittrar det vackert i gräset :)


Ett svanpar mötte mig nere vid campingen.

Efter middagen begav jag mig ut på en cykeltur.
Lyckades fånga både solnedgången och månen.





Nu är snart ännu en dag till ända, men innan läggdags så måste jag ju kolla på
Paradise Hotel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar