Summa sidvisningar

lördag 15 oktober 2016

Roligare än såhär blir det inte 117/365......

En vanlig lördagsmorgon då jag som vanligt var the one and only på gymmet.
Vad gör folk kl 07 en lördag när de inte är på gymmet?! ;)
Körde både intervaller och benpass, stapplade ut därifrån efter nästan 2 tim och det enda jag orkade tänka var MAT!!!!!!
Åt så magen stod i 4 hörn.
Var påväg in i duschen när solen helt plötsligt dök upp ur den tidigare så dimmiga och disiga morgonen.
Skyndade mig att byta om till andra kläder, grabbade kameran och ilade ut.
Solen sken genom björkarna och det såg ut som miljoners led-lampor i varje träd.
Oj, så vackert det var!!

Tyvärr så försvann solen ganska snabbt igen, men det var ljust ute och fortfarande väldigt glittrigt.





Men oj så jag frös om händerna innan jag var hemma igen, trots skinnhandskar.
Handskarna åker av och på hela tiden, svårt att zooma in fokus med handskarna på.
Kameran är dessutom kall, så det är svårt att få händerna att fungera som man vill.
Men vad står man inte ut med bara för att få sina bilder :)





Blev bjuden på middag med efterrätt hos mamma idag.

Passade då även på att gå förbi stan och fota lite kvällsbilder.


Om ni inte redan visste det, så har jag alltid kameran med mig, även om jag bara ska på Coop och handla :)
Man vet aldrig vad som dyker upp som är värt att fota ;)

Nu börjar min kväll lida mot sitt slut, roligare än såhär blir det inte.
Ska bädda ner mig och se de sista avsnitten på min serie, sen är det tack och god natt för mig.

I morgon ska jag ta en vilodag.
Tänkte försöka mig på en sovmorgon.
Undra om jag klarar av att sova längre än 06:00 :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar