Summa sidvisningar

måndag 17 oktober 2016

Ny dag, nya krafter 118/365..........

I går blev det inget inlägg.
Jag orkade inte, ides inte, ville inte....mådde inte bra.
Var på sonens innebandymatch och kände mig stressad och hade hjärtklappning mest hela tiden.
Låg i soffan hela em/kvällen och bara andades.
Idag mår jag bra/bättre och har hunnit med både gymmet och en löprunda.
Massor av endorfiner och det är härligt, för i natt ska jag jobba så då behövs de :)



Jobbar bara denna natt, ett x-ra pass, sen är jag ledig fram till torsdag då jag jobbar långhelg.
Önskar att vädret skulle vara lite bättre, typ någon minusgrad, vill ut och fota.
Just nu är allt så brunt och blött, så det är inget jag vill ha på bild precis :)

Satt och kollade på fjolårets bilder tidigare idag.
Den här tiden i fjol då var det frostigt och fint ute :)
Nåja, bara ha tålamod, inom sinom tid kommer kylan och frosten/snön.

Ha en fin kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar